Urmarirea comenzii tale

Dupa ce ai inregistrat comanda, poti urmari statusul acesteia din contul tau de client, in sectiunea “Comenzile mele”.

Modificare sau anulare comanda

Posibilitatea anularii unei comenzi sau livrari este disponibila in contul tau de client, sectiunea „Comenzile mele”.

In cazul in care anularea nu mai este posibila din cont, daca te-ai razgandit si nu mai vrei un produs din comanda, vrei alt produs decat cel comandat sau nu mai vrei niciunul dintre produsele comandate, ne poti anunta cat mai repede la 0728 305 610. Colegii nostri de la Suport vor face tot posibilul sa iti modifice sau anuleze comanda.

Modalitati de livrare

  1. Livrare prin curier

Livrarea este gratuita pentru comenzile cu valoare mai mare de 500 lei care contin produse vandute de Total Race.

Termenul de livrare obisnuit al produselor cumparate de pe site-ul nostru se incadreaza intre 1 si 3 zile lucratoare din momentul inregistrarii si confirmarii comenzii. In cazul in care marfa nu mai exista pe stoc la noi sau la furnizorii nostri veti fi informat despre data livrarii marfii.

Deasemenea veti fi informat in momentul in care coletul pleaca spre dvs. Orice intarziere de livrare intra in sarcina firmei de curierat.

Pretul transportului poate fi diferit in functie de curierul ales, greutatea coletului, si distanta pana la destinatie.

Exemplu calculator curierat:

Estimare cost

Content not available.
Please allow cookies by clicking Accept on the banner

  1. Ridicare din showroom

Livrarea in showroom se face gratuit.

Daca produsele pe care le-ai comandat sunt pe stoc in showroom, le poti ridica imediat.
Daca produsele nu sunt pe stoc in showroom-ul pe care l-ai selectat cand ai inregistrat comanda, te vom anunta prin e-mail sau SMS cand acestea vor ajunge in showroom ca sa treci sa le ridici.

Daca ai platit deja comanda inainte sa vii sa o ridici (cu cardul online , ordin de plata), te rugam sa ai actul de identitate la tine, ca sa iti putem inmana produsele.
Pentru persoanele juridice, este necesara si o imputernicire din partea firmei.

Când iti poti ridica produsele comandate? 

A doua zi in cazul comenzilor plasate de luni pana vineri, pana la ora 15:00.

Termenele de livrare se refera la comenzile pe care ai ales sa le platesti ramburs/ numerar.
Daca ai ales o alta modalitate de plata – card online, ordin de plata – termenul de livrare se poate modifica in functie de inregistrarea platii.

*La receptionarea/ridicarea comenzilor achitate (Ordin de plata, card online etc.) este obligatorie prezentarea unor documente:

  • Pentru persoane fizice: actul de identitate
  • Pentru persoane juridice: actul de identitate si imputernicire din partea firmei.